Szukaj na tym blogu

środa, 8 lutego 2012

21. Kasza jaglana, kefir i dynia

Pudding z kaszy jaglanej waniliowy,zatopiony w kefirze, z płatkami kukurydzianymi
Miała być zupa mlecznaz dyni ale chciałam wykorzystać resztę kefiru więc wyszła:
dynia marynowana na słodko ugotowana na mus, z goździkami, przyprawą do piernika, cynamonem, imbirem.
Trochę przestudzone i zmieszane z kefirem. Ozdobione płatkami migdałów w cynamonie, goździkami, kawałkami dyni i trójkącikami z pieczywa chrupkiego
I cytrynka wylądowała w herbatce :)

5 komentarzy:

  1. Ty to masz pomysły ! Pychota :)
    I chyba bardzo lubisz puddingi , hehe :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam kasze, ryże...Ale właśnie najbardziej smakują mi takie gotowane "na twardo" i jedzone na zimno :)

      Usuń
  2. mmmm, to śniadanko takie jakieś ciepłe, jesiennie mi się kojarzy :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jednak wolę na ciepło, ale pewnie w wakacje będzie inaczej :P
    Inspirujesz ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że się lubisz w puddingach ^^ Jesteś dla mnie królową puddingów! ;D =*

    OdpowiedzUsuń