Szukaj na tym blogu

sobota, 4 lutego 2012

17. Omlet trochę inaczej

Omlet bananowy, nadziany kaszą kuskus na waniliowym mleku z rodzynkami i cynamonem, polany jogurtem naturalnym z cynamonem.
Koktajl (szpinak, kefir, len mielony banan)
Po raz kolejny zainspirowała mnie Papaya. Omlet powstał według tego przepisu.
 Przy okazji zostałam zaproszona do zabawy.
1. Zaczęłam studiować pielęgniarstwo, ale zrezygnowałam. Obecnie kontynuuję naukę w szkole policealnej na kierunku charakteryzacja.
2. Uwielbiam pająki, węże, jaszczurki, skorpiony itp.itd.
3. Zawartość mojej szafy to jedna wielka czarna kula :) Z niewielką ilością akcentów czerwieni, fioletu i ciemnej zieleni. Co nie zmienia faktu, że ciężko mi cokolwiek wygrzebać ...
4. Lubię kolczykować siebie i innych. Chciałabym mieć swoje własne studio tatuażu i piercingu.
5. Kocham czytać książki, odkąd pamiętam.
6. Wielbię warzywa i owoce.Chyba bez wyjątków.
7. Uzależniłam się od śniadań :D I jest mi z tym dobrze.

8 komentarzy:

  1. Też już nadziewałam omleta kaszą , pychota :D
    Ten koktajl jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że znów byłam dla Ciebie inspiracją i mam nadzieję, że tym razem również smakowało ^^ + świetny pomysł na nadzienie !

    + zapraszam Cię do pewnego tagu (więcej w notce na moim blogu ^^)

    Smacznego ! ;-*

    OdpowiedzUsuń
  3. haha mam taki talerzyk ;d
    świetny omlet ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Inspirujesz! ^^
    Użyłaś świeżego szpinaku? Bo nie przepadam za takim, wolę ten mrożony :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat tutaj użyłam mrożonego szpinaku w liściach. :)

      Usuń
  5. Chyba w najbliższym czasie zrobię sobie identyczny! Pycha ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. ah, idealne śniadanie dla mnie! kocham takie omlety, kocham kuskus i kocham szpinak, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gęsty ten koktajl. ;D
    Wsad do omleta genialny! ;)

    OdpowiedzUsuń