Szukaj na tym blogu

czwartek, 2 lutego 2012

15. Gofry

Papaya narobiła mi smaka na gofry. Skorzystałam z tego przepisu.
Może nie są zbyt pięknie ozdobione, ale chciałąm je po prostu jak najszybciej zjeść :)
Zjadłam je z serkiem wiejskim i powidłami, oraz z musem (zblendowane mrożone maliny, jagody i truskawki) i jogurtem naturalnym
kujawianka z mlekiem
P.S Dodam jeszcze, że od dziś jest to moje ulubione ciasto na gofry. Było pyszne i super się smażyło :)
W najbliższym czasie na pewno powtórzę.

6 komentarzy:

  1. Cieszę się, że w jakiś sposób Cię zainspirowałam i mam nadzieję, że się nie zawiodłaś i wszystko Ci smakowało ^^

    A gofry wyglądają rewelacyjnie ! Aż sama zgłodniałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne serduszka!
    Wyślij mi trochę musu, prooooooooooooszę *___*

    OdpowiedzUsuń
  3. o jak szkoda, że nie mam gofrownicy w kształcie serduszek, są boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest pięknie ozdobione? Żartujesz? Pysznie! :)
    A jedno serducho wygląda jakby była na nim gałka lodów. ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze, mus z owoców leśnych, rooozkosz dla podniebienia *_______*

    OdpowiedzUsuń